דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללים לתכנון האתר הבא שלך 

מאת    [ 26/11/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1780 פעמים ]

כאשר עסק מתכנן את האתר שלו, אתר שאמור לייצג אותו, ולבנות את התדמית שלו בעיני הלקוחות, צריך בעל העסק לחשוב היטב ולתכנן מראש עד כמה שניתן.

כדאי מאוד להביא בחשבון את הנקודות הבאות:


    • ראשית, כדאי לחשוב מהי מטרת האתר. לייצג? להסביר? למכור? אולי בכלל יש כמה מטרות. ברגע שנענה על שאלות אלה, נוכל להתחיל לתכנן את האתר באופן מעשי.
    • לאחר מכן, כדאי לחשוב אלו אנשים אנו מצפים יגיעו לאתר, ומה הם יחפשו. בשפה מקצועית המושג הוא "פלח שוק"- אנחנו מפלחים לפלחים את השוק, כדי לדעת ולהצליח להתמקד בלקוחות שבאמת מעניינים אותנו, ושיש סיכוי שגם אנחנו מעניינים אותם. ככה נוכל להצליח לפנות אליהם בצורה הטובה ביותר.
    • לנקודות אלה, ניתן לקרוא בשם כללי, שהוא למעשה "אפיון" האתר. אנחנו מאפיינים את העסק שלנו, את מטרותיו, לקוחותיו, ציפיותיו, ותפקידו.
    • בנוסף, ניתן לקחת כדוגמא ממשית "פרסונה", בה למעשה נדמיין לקוח פוטנציאלי, נפשט אותו לגורמים, ונחשוב ביחד איך הלקוח הגיע למצב בו הוא צריך אותנו, ואיך אנחנו יכולים  לעזור לו.
    • ניתוחים אלה חשובים מאוד, כיוון ויעזרו לנו להגיע למטרה הסופית המושלמת. בכוחם להביא אותנו לרמות מודעות והבנה גבוהות, ככה שהתוצאה תהיה מעל 100%.
    • לאחר שעשינו את אפיון האתר, ניתוח השוק ומחקר מקיף, אפשר לגשת לעיצוב. כאשר באים לעצב אתר, כדי לחשוב על המידע אותו נרצה להעביר ללקוח. נחלק אותו לראשי פרקים- והרי לכם כפתורים ראשיים באתר.
    • כדאי לחשוב על חלוקה הגיונית של המלל, כדי שנוכל להגיע לתוצאה מסודרת, ברורה ונקייה, כמו שהלקוחות אוהבים.
    • מבחינה ויזואלית- כדאי לקחת בחשבון צבעים נעימים, לא זוהרים או זועקים, כדי לשדר רצינות ומקצועיות.
    • טיפ- הוכח מחקרית שהעין של הגולש פונה קודם כל לצד שמאלי עליון באתר. לכן לוגו ומידע חשוב- מומלץ למקם שם.
    • כדי שהאתר יהיה נח למשתמש, וזמן השהות שלו באתר ילך ויגדל, מומלץ לעזור למשתמש להתמצא באתר. נעשה זאת על ידי מפת אתר זמינה ומובנת לשימוש, ועל ידי לינקים לחזרה לדף הבית. בכלל, עדיף שהכפתורים הראשיים באתר ילוו את הגולש כל משך זמן שהותו באתר, לא משנה היכן הוא.

טיפים אלה, יעזרו לכם לתכנן את האתר שלכם בצורה טובה ומקצועית. גולן סטודיו יוכל לעצב עבורכם אתר, המתאים בדיוק עבורכם ועבור הצרכים של העסק שלכם. לאחר מחקר ואפיון מקיף אותו עורך הסטודיו, נוכל להגיע יחד לתוצאות מושלמות, שלא רק ייצגו אתכם בצורה מקצועית ומרשימה, אלא גם ימכרו אתכם בהצלחה רבה ללקוחות שלכם.

שרון גולן היא הבעלים של גולן סטודיו, סטודיו צעיר ומשפחתי שהוקם במטרה לתת פתרון לעסקים בתחומי המיתוג, השיווק והקידום ברשת האינטרנט. צרו איתי קשר במייל href="http://www.reader.co.il/myhome/penname/edit/sharon.g.design@gmail.comsharon.g.design@gmail.com">">sharon.g.design@gmail.com או באתר www.golanstudio.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב